Održavanje računarskih sistema

Opšte o održavanju računarske opreme: cog, gear, process, system, wheel icon

Ukoliko imate malo ili srednje preduzeće najbezbolniji i često najekonomičniji način da rešite probleme se PC računarima, softverom, mrežom i ostalim IT tehnologijama je angažovanje tehnološkog partnera, preduzeća koje će za Vaše potrebe rešavati probleme, redovno obavljati preventivne preglede i po potrebi otklanjati kvarove i zastoje u radu IT sistema. U zavisnosti od Vaših potreba, broja računara i servera u mreži i softvera koji koristite dogovorićemo način i uslove (ugovor) održavanja Vašeg IT sistema. Ukoliko želite, brigu o potrebnom potrošnom materijalu (toneri, ketridži i sl.) takođe možete prepustiti nama, a mi ćemo se pobrinuti da na zalihama uvek imamo ono što je Vama potrebno. Sve vreme ugovorenog održavanja, pružaćemo Vam podršku u svakodnevnom radu, bilo telefonom, bilo tokom preventivnih dolazaka, bilo pri interventnim dolascima. Partnerstvom sa ETC SYSTEMS-om Vaše poslovanje će postati sigurnije, udobnije i efikasnije. Brigu i probleme koje su Vam stvarali PC računari prepustićete nama. Redovnim održavanjem, backup-om (arhiviranjem) podataka, planiranjem i pridržavanjem svetskih standarda obezbedićemo Vam kontinualni rad IT sistema, jedne od ključnih komponenti današnjeg poslovanja. Posvetite se vašem poslu, a brigu o računarima, mreži, štampacima, itd. prepustite nama!

Šta konkretno obuhvata održavanje i podrška Vašeg računarskog sistema?

Prvi korak jeste utvrđivanje stanja Vaše IT opreme i softvera (računara, mreže, operativnih sistema i office aplikacija, komunikacione opreme, štampača i sl.). Nakon toga, ukoliko je potrebno, izvršićemo potrebne radnje da se stanje primarno dovede u red, a zatim ćemo prema Vašim željama i mogućnostima da realizujemo oblik održavanja koji Vama najviše odgovara. Pri redovnim preventivnim posetama, utvrđujemo stanje svakog servera, računara, štampača kao i ostale računarske opreme obuhvaćene ugovorom o održavanju. Kombinacijom hardverskih i softverskih alata otkrivaju se eventualni problemi ili mogući budući otkazi i saniraju se, odnosno vrše se neophodne akcije da se problemi otklone. Na svim serverima i stanicama se instaliraju novi neophodni “patchevi” (ispravke operativnog sistema i aplikacija koje je objavio proizvodač), a u slučaju da koristite antivirusnu zaštitu i nove definicije virusa. Ukoliko je dogovoreno, vrši se i arhiviranje podataka (backup), a kopije se čuvaju ili u preduzeću ili u ETC SYSTEMS-u ili na oba mesta. Pri preventivnim posetama se odgovara i na sva prikupljena pitanja zaposlenih i/ili primedbe na rad IT sistema. Posebna pažnja poklanja se serverima, analizi njihovog rada i stanja, bezbednosti i dnevnicima dogadaja.

U slučaju da u toku rada dođe do neočekivanih problema, u zavisnosti od utvrđenog stepena problema, u toku istog radnog dana ili sledećeg dana u interventnoj poseti vrši se utvrđivanje uzroka problema i njegovo otklanjanje. Ako je nemoguće otkloniti problem na licu mesta, neispravna oprema se nosi na servis u ETC SYSTEMS (ili ovlašceni servis), a u slučaju da je oprema kritična za obavljanje posla, vrši se privremena zamena ekvivalentnom opremom kako bi se omogućilo dalje poslovanje. Broj i način rešavanja i naplate incidenata se utvrduje ugovorom o održavanju. U radno vreme ( i van radnog vremena – u zavisnosti od nivoa podrške ), zaposleni mogu kontaktirati e-mailom ili telefonom ETC SYSTEMS radi konsultacija i/ili rešavanja manjih problema u svakodnevnom radu. Ukoliko želite, brigu o zalihama i zameni potrošnog materijala možete prepustiti nama. Tonere, ketridže i ostali potrošni materijal bice Vam dostupan istog trenutka kada ga nestane ili dan, dva ranije. 

 

Servis računara

Za Vaš računar možemo pružiti sledeće usluge: service, tool, work, wrench icon

  1. Instalacija svih vrsta oprerativnih sistema,
  2. Instalacija svih aplikacija na zahtev klijenta,
  3. Zaštita i čišćenje računara od virusa,
  4. Postavljanje i konfigurisanje računara za mrežni rad,
  5. Popravke periferija i monitora,
  6. Spasavanje podataka sa formatiranih ili neispravnih HDD-a,
  7. Periodična održavanja računara i opreme,
  8. Nadogradnja starijih računara,
  9. Nabavka i ugradnja svih vrsta rezervnih delova.

 

Back-up podataka 

backup, graphite, w icon

Opšte:

Na žalost, malo je naših preduzeća koja ozbiljno i odgovorno shvataju koliko je važno da na pravi način imaju organizovano arhiviranje podataka, kao i plan oporavka u slučaju gubitka podataka. Mnogi su to naučili na teži način, onda kada su neočekivano nestali svi podaci koje su mesecima ili godinama stvarali i na koje su se svakodnevno oslanjali u svom poslovanju. Onda, kada je posao zastao, kada su morali danima da unose iz registratora i arhiva podatke kako bi nastavili posao, shvatili su važnost backupa (arhiviranja) podataka (ali je onda bilo kasno). Upravo zbog važnosti backupa, ovom pitanju smo posvetili posebnu pažnju i objašnjenje.

Kako arhivirati podatke?

Ukoliko nemate potrebe za ulaganjem u opremu i softver za arhiviranje podataka, posao backupa možete prepustiti nama. U redovnim vremenskim intervalima obavljaćemo u Vašem preduzeću pouzdan i kvalitetan backup (unapred dogovorenih podataka). Takođe, za Vaše potrebe izradićemo i plan i procedure oporavka u slučaju gubitka ili oštecenja podataka što ce Vam znatno uštedeti vreme potrebno da ponovo počnete sa normalnim radom. Dodatno, možemo organizovati i čuvanje Vaših arhiva podataka kod nas (uz obaveznu i garantovanu tajnost) kao dodatno obezbeđenje (za slučajeve elementarnih nepogoda ili krađe opreme, kada može doći do oštećenja ili nestanka i arhiva podataka ako se čuvaju u preduzeću). Dozvolite nam da još jednom naglasimo da je backup (arhiviranje) neophodnost svakog ozbiljnog poslovanja koje uključuje rad sa računarima. Bez odgovarajućeg redovnog i pouzdanog (proverenog) backupa, rizikujete da zaustavite Vaše poslovanje ili da budete u situaciji da morate uložiti znatna sredstva i rad radi dovođenja sistema u radno stanje.

 

 

Software

exe, hardware, hospital, install, installer, msi, setup, software, user icon

Kompanija ETC SYSTEMS se od svog osnivanja bavi razvojem i implementacijom softvera različitih namena. Navešćemo samo najznačajnije:

  1. 2001. godine je razvijen softver ETC GREEN soft, za knjigovodstvo (materijalno i finansijsko). Softver je razvijen pod access platformom i sadrži kompletnu evidenciju u vezi materijalnog (ulaz, izlaz robe, lager liste, magacine, kartice, trebovanja, interne naloge za prenos robe) i finansijskog knjigovodstva. Od 2007. godine ovaj softver je implementiran u Odeljenju Dečje zaštite Opština Novi Pazar – bolovanja trudnica.
  2. 2002. godine je razvijen i implementiran softver za Matičnu službu Opštine Novi Pazar.
  3. 2003. godine je  razvijen i implementiran softver za Dečju zaštitu Opštine Novi Pazar.
  4. 2004. godine je razvijen i implementiran softver za vođenje evidencije Naredbi za privođenje u Policijskoj upravi Novi Pazar.
  5. 2011. godine je razvijen softver za digitalizaciju arhivske građe. Tokom 2012. godine odradili smo kompletnu digitalizaciju arhivske građe u Istorijskom arhivu Novi Pazar.
  6. 2012. godine smo koristeći najnovije alate nadogradili naš postojeći softver za knjigovodstvo, tako da sada imamo jedno integrisano rešenje koje radi u internet-mrežnom okruženju (ETC ERP system).

 

 

Izrada web prezentacija http, internet, network, url, website, www icon

Zašto web sajt?

Web sajt je alat koji će vam omogućiti da privučete, informišete i povežete se sa svojim klijentima ili potrošacima. Stalnim usavršavanjem i praćenjem novih tehnologija u izradi web prezentacija pružamo maksimalno kvalitetnu uslugu na polju web dizajna i web programiranja. Nudimo Vam mogućnost razvoja internet aplikacija i baza podataka svih vrsta, dakle po želji korisnika. Mi stvaramo sajtove koji oblikuju i pojačavaju pozitivan doživljaj koji stvaraju Vaši proizvodi i usluge. Dizajn je jedan od glavnih uzroka neuspeha web sajtova. Naravno da je sadržaj bitan ali i najzanimljivija informacija ako je predstavljena na pogrešan način ili ako se teško pronalazi, neće puno vredeti. Ukoliko već imate web prezentaciju ne želite da menjate njen izgled, a niste zadovoljni sa rezultatima rangiranja na najmoćnijim pretraživacima današnjice, pruzamo Vam uslugu optimizacije vaše prezentacije koja garantuje bolje rangiranje a samim tim i veću posećenost vaše web prezentacije.

Čime se bavimo?

  1. Osmišljavamo izgled web sajta
  2. Izrađujemo web prezentacije (HTML, Flash i PHP)
  3. Integrisemo CMS razvijen u sopstvenoj režiji
  4. Integrišemo aktivni sadržaj i baze podataka
  5. Kreiramo gif i flash banere za reklamne potrebe
  6. Prijavljujemo sajt na domaće i strane pretraživače
  7. Optimizujemo pretragu, da sajt što pre postigne visoku posećenost
  8. Kreiramo logo za vašu firmu
  9. Ažuriramo sajtove koje smo mi izradili, ili već ranije postavljene internet prezentacije
  10. E-mail marketing
  11. E-commerce (online shop)
  12. Kompletan WEB konstalting
  13. Kompletan WEB Hosting za Vaš sajt

 

Svako procenjivanje cene jednog sajta, svodi se na tri moguća tipa sajta:

1.BASIC – od €200

Skromno rešenje za firme koje jednostavno žele da na sajtu izlože najbitnije informacije o svojoj delatnosti. Ovakav se sajt obicno sastoji od tri do četiri strane i desetak fotografija. U cenu nisu uključeni troškovi registracije domena i troškovi hostinga.

2.MEDIUM – od €400

Srednja varijanta namenjena firmama srednje veličine koje bi na sajtu predstavile, recimo katalog proizvoda. Sastoji se od osam do deset strana, do 20 fotografija (uključujući i skeniranje istih). Što se registracije i hostovanja tiče važi isto kao i za BASIC.

3.LARGE – od €700

Ova solucija može biti pogodna za firme sa obimnijim katalogom proizvoda, većim brojem fotografija za skeniranje i obradu ili preduzećima sa specijalnim zahtevima u pogledu izgleda ili funkcionalnosti sajta. Ovakav sajt će se verovatno sastojati iz 15-ak strana, do 40 fotografija…

Sajt kakav vi želite može biti i dosta skuplji i dosta jeftiniji i ne mora se obavezno uklapati u neki od ova tri modela. Možda je graficki zahtevniji, možda je potreban viši nivo interaktivnosti itd. Svi ovi faktori utiču na krajnji iznos i zbog toga je potrebno da nam detaljnije opišete vaše zahteve putem e-maila ili telefonom ili na zakazanom sastanku. Još u toku istog dana cete dobiti besplatnu procenu cene za Vaš projekat.

Održavanje i izmena podataka na prezentaciji se ugovara posebno, a moguće je dogovoriti na dnevnom, nedeljnom, mesečnom nivou ili po potrebi.


CMS – Content Management System

CMS (Content Management System) je softver koji omogućava ažuriranje sadržaja sajta od strane korisnika. Sadržaj koji može biti ažuriran obuhvata tekstove, slike, audio-video sadržaj, fajlove za download itd. CMS je u najvećem broju slučajeva upotrebljan za ažuriranje delova sajta kao što su vesti, novi proizvodi itd. Međutim postoje kompletni sajtovi koji su razvijeni na bazi CMS tehnologije. U tom slučaju korisnik može sam da razvija, ažurira i menja sadržaj na kompletnom sajtu. Canatlantic je razvio sopstveni CMS softver. Softver se svakim danom unapređuje i šire se mogućnosti njegove primene. CMS se implementira isključivo na sajtovima koji zahtevaju veliki broj izmena, gde bi održavanje sajta bilo neisplativo za klijenta. U svim ostalim slučajevima izrađujemo “custom” web stranice, koje sami dizajniramo i održavamo.


Izdrada internet prodavnica store icon

Internet-prodavnica je kompletno rešenje za prodaju putem interneta koja Vam omogućava da napravite prodajni sajt.

Obezbeđujemo:

  1. Softver za prodaju putem Interneta
  2. Internet adresu, email i prostor na Internetu
  3. Kompletnu tehničku podršku
  4. Dodatne usluge potrebne za realizaciju Internet prodaje


Softver za Internet prodavnicu:

Obuhvata gotov softver za I-net prodavnicu koji Vam omogućava:

  1. Kreiranje kataloga proizvoda na Internetu
  2. Prijem i obradu narudžbi


Internet adresa, e-mail i prostor:

Dobijate prostor na internetu sa željenom Internet adresom i tehničkim mogućnostima za kreiranje Internet prodavnice. Uz to dobijate i opotreban broj email adresa.

Tehnička podrška:

Tehnička podrška podrazumeva stalno održavanje koje obezbeđuje redovan update softvera, ispravan rad i kvalitet servisa.

Usluge:

Pružamo kompletnu podršku za otvaranje i održavanje Internet prodavnice:

  1. Otvaranje Internet prodavnice
  2. Unos podataka o proizvodima
  3. Obrada grafičkog materijala (skeniranje, fotografisanje i obrada slika)
  4. Integracija e-prodavnice sa postojećim informacionim sistemom Vaše firme
  5. Izrada originalnog rešenja za dizajn e-prodavnice
  6. Implementacija dodatnih funkcionalnosti i prilagođavanje specifičnim zahtevima
  7. Migraciju drugih sistema za e-trgovinu na servis internetprodavnice.com
  8. Obuku zaposlenih
  9. Internet marketing i konsalting
  10. Održavanje i ažuriranje sadržaja


Dodatne usluge:

Dodatne usluge obuhvataju:

  1. Fotografisanje i unos proizvoda
  2. Razvoj novih i prilagođavanje postojećih funkcionalnosti Internet prodavnice
  3. Organizacija i praćenje Internet prodaje
  4. Optimizacija za pretraživače
  5. Istraživanje tržišta
  6. Izrada marketing plana i strategije razvoja Internet prodaje


Cenovnik:

Napomena: Sve cene se obračunavaju u dinarskoj protiv-vrednosti prema zvaničnom prodajnom kursu evra na dan uplate.

Cenovnik
Internet prodavnica sa max. 300 artikala besplatno otvaranje + 400 € godišnje
Internet prodavnica sa max. 1000 artikala 100 € otvaranje + 80 € mesečno
Internet prodavnica sa max. 2000 artikala 100 € otvaranje + 100 € mesečno
Unikatni dizajn prodavnice jednokratno – 150 €
Fotografisanje, obrada fotografija i unos podataka o proizvodima 2 € po proizvodu
Programiranje dodatnih funkcionalnosti 20 € / sat
Zakup internacionalnog .com domena 15 € / godišnje

 

Vaš ETCSystems.